heemerf2016-2

Rond de Schutsboom

De meest recente Rond de Schutsboom is van december 2023 (klik op het plaatje). Leden krijgen die thuis bezorgd.

Heemberichten nr 19, december 2023

Nieuwsbrief met terugblik op activiteiten en gebeurtenissen van de afgelopen periode en de aankondiging van nieuwe activiteiten.

Welkom op de website van Stichting Erfgoed Goirle “De Vyer Heertganghen”, de digitale toegang tot de locale geschiedenis vanaf de prehistorie tot en met gisteren.

Kijk rustig rond en maak kennis met ons verleden.

Kom ’s zaterdagsmorgens langs als je mee wilt helpen met de instandhouding van het heemerf.

Als je een bijdrage wilt leveren aan de studie van het Goirlese verleden of als je iets wilt opzoeken in het archief van de kring, neem dan gerust contact op.

Ben je geïnteresseerd en wil je deelnemen aan onze activiteiten? Overweeg dan een lidmaatschap waarmee je tevens het werk van de kring ondersteunt.